Inlägg nummer 1.

Jaha, nu har jag alltså startat en blogg. Det trodde jag aldrig att jag skulle göra. För enligt mina fördomar är det bara tonåringar med bekräftelsebehov som bloggar.
Eller det kanske finns två olika kategorier av bloggare. Modebloggare och de som driver med modebloggarna. Särskilt populärt är de i de båda kategorierna att använda ordet cravings. Modebloggare använder ordet när de måste ha ett lappglans eller något annat speciellt föremål. Varje respekterad icke-modebloggare använder ordet ofta med stor ironi för att visa att de minsann är bättre än modebloggarna...
Jag kommer inte att skriva det ordet fler gånger här.

För jag är en nörd. En boknörd.
Så det kommer jag att skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0